Hemma efter en härlig arbetsdag

Hej!

Så härligt det är att landa i soffan efter en arbetsdag. har varit en bra dag på jobbet, ganska lugnt och skönt. Märks verkligen skillnad på de dagar då barnen är på bra humör och de dagar då de är på dåligt humör och mest bråkar med varandra och oss personalen hela dagen. Idag var en bra dag med skötsamma och underbvara barn, så härligt!

Jag har som sagt landat i soffan och har nu kollat lite snabbt på favoritbloggarna. Daniel har under tiden stekt upp lite pytt som vi ska ha till kvällsmat. Efter maten ska D iväg och spela fotboll och jag ska lägga all min tid på söta Lucas som är mysig idag. Kvällen kommer nog tillbringas i soffan med något bra på TV:n och en gosig hund bredvid sig - UNDERBART! Trevlig kväll! Kram


Spår från tidigare besökare..
Sandra

Skönt med en bra dag på jobbet!! Hur är det annars?

Hoppas kvällen idag är lika bra!

Kram!

2009-09-22 @ 20:25:36
Bloggadress: http://sandrainthecity.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0