Hemma igen

Halloj!

Nu är vi åter hemma efter både besök hos svärfar med sambo samt en promenad i skogen. Först var vi hos svärfar, tog cyklarna dit vilket var superskönt. Härligt att bara susa fram på cykeln och känna vinden blåsa i håret. Väl framme blev vi serverade goda bullar samt kaffe (coca cola till lilla mig), passade bra mitt på dagen sådär. Efteråt blev det även lite tårta, givet ju när man firar en födelsedagsgris ;-) I present fick älsklingen ett presentkort på Brothers samt lite goda små whiskeyflaskor i något slags "whiskey-provar-paket". Han blev superglad och det är ju det viktigaste :-)

Efter fika, presentöppning och en massa snackande så tog vi cyklarna hem igen, hämtade Lucas och kameran och for till pålsjö skog. Där gick vi lite och kollade på ankorna, mysigt i det fina vädret. Vi satte oss även ner en stund och bara njöt av vädret, utsikten och varandra. jag passade även på att fotografera en massa, kommer bilder senare tänkte jag. Nu har vi varit hemma en stund, D har fixat lite lunch till sig (fråga in mig hur han orkar efter lunchen vi redan ätit...). Nu kollar vi på derbyt manchester United-Manchester City. jag hejjar på City, klart man håller på "lillebror". Jag ska under matchens gång försöka fixa klart resterande inlägg om Corfu och efter det blir det även inlägg om Göteborgshelgen.

Hoppas alla njuter av det underbara vädret idag!
Trevlig eftermiddag önskar vi er alla underbara läsare!
Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0