It takes time...

Halloj!

Vad hittar alla underbara läsare på idag? Själv har jag varit ute en runda och kollat lite saker. Var först hos lillasyster och matade katterna och efter det var vi en runda på lite teknikaffärer på Väla för att göra lite spaning inför ett möjligt kommande köp. Vi blev dock inte mycket klokare men jag ska försöka att bli klokare genom att söka runt lite på internet.

Nu är vi hemma igen. Jag myser med vovvarna samt surfar runt och D sitter på andra datorn. Gissar på att han spelar FM, det har varit hans favorit på senaste tiden så jag antar att han har fastnat i spelet nu igen. Jag försöker lägga upp lite bilder från Korfuresan, har dock bara lagt upp bilderna ännu så får jag skriva sen. tar ju såååå lång tid att lägga upp bilder, tröttnar på att det är så segt. tar en paus från det nu, får fortsätta en annan gång. har iaf fått upp bilder från de första 5 dagarna (fredag till tisdag) så har bara tre dagar kvar... Den som väntar på något gott väntar alltid för länge :-P

Hoppas alla har en bra söndag! Kram


Spår från tidigare besökare..
Sandra

Haha jag vet hur det känns det där med reseinlägg och bilder på bloggen, jisses vad det tar tid och energi att pyssla med. Jag ligger också två resor back.. :/ Aja, det kommer.

Haft en trevlig helg annars?

Kram!

2009-09-07 @ 17:37:44
Bloggadress: http://sandrainthecity.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0