Todays Findings

Här sitter jag ensam och pillar på datorn. älsklingen har redan gått och lagt sig, Han mådde inte riktigt bra idag och hade nackspärr, och dessutom ska han upp imorgon bitti och jobba klockan sex. Tycker lite synd om honom men det är självvalt så han hade möjligheten att tacka nej. Han är duktig min man, eller duktig - han är helt enkelt BÄST! Kvällen har varit härlig, pizza framför ett avsnitt CSI Miami och sedan kollade vi Idol tillsammans innan älsklingen gick och la sig. Var härligt att mina favoriter är vidare, hoppas nu de går vidare även nästa vecka bara.

Medan jag sitter här ensam vaken så har jag har passat på att ladda upp bilderna från dagens promenad i Pålsjö så kolla och njut. Riktigt härligt var det, varmt och skönt med en stor sol som lös från en klarblå himmel. Det är livsnjutning, I like it! har även lite bilder från förra helgen som inte har kommit upp men planerar att pilla lite med det imorgon när D jobbar... Annars i helgen blir det nog lugnt. Funderar på en liten Välarunda imorron tillsammans med allt annat folk eftersom där är trend-helg. Får se om jag pallar, tänker ju iaf inte ställa klockan för att hinna med det. Vi får helt enkelt se, blir nog först en lång härlig morgon med busvovvarna :-)

Förresten, min shoppingrunda på stan idag var ganska så lugn. En tunika från VILA fick förlja med hem, den var så billig så jag kunde inte låta bli. Dessutom köpte jag lite små berlocker och hängen som jag tänkte använda till att göra lite egna halsband, smyckestokig som jag är. Hittade i övrigt inte mycket skoj på stan, men så är det ibland. Väl hemma beställde jag dock hem en underbar kofta från en internetshop. har gått och suktat efter den länge men inte förrän idag kom den upp till försäljning på shoppen. Var lite orolig att den skulle hinna ta skul eftersom det verkade vara stort sug efter den, men jag hann iaf knipa en så nu väntar jag med spänning tills den kommer nästa vecka.

Nä nu ska jag krypa under täcket i soffan och kolla lite TV innan jag går och lägger mig för dagen. Funderar på om jag har någon bra film att se, får nog kolla upp det för jag är riktigt sugen på en lite rolig eller romantisk film, lite lagom slappt liksom ;-) Hoppas alla får sova gott inatt!

Kram från mig och vovvarna som sover så gott här i soffan hos mig


Två bilder på dagens shopping, tillvänster tunikan jag köpte på stan (men jag kopte i svart/vit rutig) och till höger den underbara koftan.
Bilder lånade från http://www.mandeldesign.se, en nyupptäckt helt underbar webshop




Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0