Meatballs for dinner

Ojdå vilken fantasi jag hade med rubriken idag. Men så får det vara ibland, man behöver även sådana dagar. Sitter just nu och väntar på kvällsmat, älsklingen är en toppenman ikväll och lagar mat till sin trötta fru. Blir köttbullar och mos, lagom lätt en torsdag som denna. Har varit en toppendag på jobbet, underbara barn och mycket skoj som har hänt. Trots det så är jag helt slut, vet inte riktigt vad det är med mig för jag har varit extremt trött denna veckan. Cyklingen har också varit extra jobbig så är nog något med kroppen som inte står rätt till. Känner mig lite hängig i kroppen, hoppas bara att det inte bryter ut till någon förkylning för det har jag varken tid eller ork med.

Härligt att helgen är på intågande. Tänkte faktiskt ge mig själv ledigt från cyklandet imorron och få skjuts till jobbet. Fördelen är inte bara att vila kroppen lite, utan jag kan då dessutom ta en promenad på stan efter jobbet för att insupa lite härlig höstluft i stans härliga atmosfär. Lite fönstershopping blir det nog också, men jag ska försöka låta bli att handla eftersom vi ska spara pengar till höstens händelser. Men titta får man ;-) Hörde precis från radion i köket att HIF vann ikväll, härligt HIF! Även om det är lite sent att börja vinna nu så är en vinst alltid en vinst! Nu ska jag gå ut och gosa med älsklingen, har saknat honom massor idag när jag var på jobbet. Trevlig kväll!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0