Morgonpromenad med min vackra grabb

Här kommer lite bilder från min och Lucas morgonpromenad i morse. Var helt underbart väder, lite småkyligt i luften men med en stor sol som lös från en klarblå himmel. I sådant väder så finns det inget bättre att göra än att vara ute och busa med vovven. Jag passade på att fotografera Lucas en massa medan han lekte med sin boll. Helt tokig är han i bollen, finns inget bättre i världen enligt min busunge. Här kommer massor av bilder (de flesta på min älsklingskille) från vår promenad och jag måste erkänna att jag blev väldigt nöjd med resultatet. Enjoy!


Duktiga Lucas väntar på att matte säger att han får busa


Vackra träd på gräsmattan utanför vårt hus




Full fokusering på favoritleksaken - bollen
















Min älskade, underbara sötnos


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0