Mysigt med sängsällskap på morgonen

Godmorgon!

Nu har jag och lillgrabben precis vaknat här hemma. Husse är vaken sedan några timmar tillbaka eftersom han skulle jobba lite extra idag. Mysigt är det att inte behöva vakna ensam trots att älsklingen är iväg och jobbar. Bara titta på bilden nedan så ser ni vem som likt en människa låg bredvid mig och sov med huvudet på kudden...


Underbart att vakna bredvid denna söta synen. Klart man ska ta chansen att sova med kudde när husse har gått upp ;-)

Idag blir det en lugn dag. Ska snart fixa frukost, sedan blir det lite TV och mys tills älsklingen kommer hem. Är helt slutkörd efter veckans arbete så en lugn helg är precis vad som behövs. I eftermiddag blir det antagligen lite fotboll på TV:n, kanske med lite god fika ifall D köper med sig det hem efter jobbet. Tror även det blir lite diskuterande runt en möjlig weekend iväg i december. Lite surfande efter flygpriser och hotellpriser hinns nog med, så mysigt att planera :-) Ska även boka hotell inför vår weekend i Göteborg i oktober, då vi ska upp och kolla på Winnerbäck. I kväll blir det hemmamys med god mat, lite vin, massor av tända ljus och fotboll på TV:n. Känns som att det kommer bli en toppenlördag!

Hoppas alla får en mysig lördag!
Kramar från mig och Lucas

 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0