Parents, parents, parents

Godkväll!

Nu är jag nyss hemkommen efter föräldramöte på jobbet. Gick superbra måste jag få erkänna. Vi har toppenföräldrar som är engagerade i sina barn och deras vardag så det ger så mycket i vårt dagliga arbete. Vi informerade lite allmänt angående vad som händer på förskolan, vilka vi är som jobbar där och hur vi har tänkt det med gruppindelningar.

Nu är jag dock hemma och ska koppla bort tankarna på jobbet för några timmar innan man åter ska jobba. Har sjunkit ner i soffan och kollar på HIF-Göteborg. Samtidigt är det matlagning på gång, gott med lite mat i magen! Efter fotbollen hoppas jag på något avsnitt CSI innan det är dax att sova! Imorgon är en annan dag, vi hörs då igen! Hoppas alla får en skön kväll! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0