Planning, planning, planning...

Usch då, ännu idag har jag faktiskt inte gjort något vettigt alls. Det bästa jag har gjort hittills är att mata djuren, promenera med L och kasta lite boll samt äta frukost. Ska snart slänga på mig lite kläder och åka till lillasyster för att mata hennes katter samt handla hem mat.

Sitter just nu och kollar lite på weekendresor. Letar billiga flyg och hotell, kollar vilka datum som kan passa och så... Upptäckte precis att de hade 25% på alla flygstolar tom. den september. Ganska mycket rabatt, aldrig fel men frågan är om vi kan boka redan nu. Jag vet inte ännu om jag kan vara ledig, eftersom jag ännu inte har frågat på jobbet. Samtidigt vet vi ännu inte riktigt hur det blir med fotbollsmatcher, programmet ska spikas och vissa matcher ska flyttas så ännu är det inte bestämmt när matcherna går... Jaja, vi får prata om det och sedan ta ett beslut. Skoj är det iaf att planera :-)

Nu ska jag fixa till mig! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0