Snart dax för en lördagsutflykt?

Godmorgon!

Känns väldigt konstigt att klockan inte ens är tio eftersom jag redan har varit vaken så länge. Vaknade första gången lite innan sex när älsklingen skulle gå till jobbet men slummrade sedan en stund till i sängen. Vid tjugo över sju så gick jag upp och tog en morgonpromenad med killarna. Var lite ruggigt ute, lite höstkyligt, men ändå sååå härligt. Väl inne igen så kröp vi upp i soffan där vi har kollat TV, surfat på datorn, kramats, pussats och ätit frukost. Nu börjar dock detta bli liute tråkigt och jag funderar på att sticka ut till Väla redan nu såhär tidigt. Kanske är där lite mindre folk tidigt, hoppas går ju alltid... Så idag blir det en helt annan slags lördagsutflykt än förra lördagen då vi var i Hittarp och vandrade. Bilder från det kan ni se nedan...

Hoppas alla får en härlig lördags trots höstrusket!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0