Soon - Lovely Saturdaydinner

Halloj!

Hoppas att alla har haft en helt underbar lördag. Jag har haft en härlig lördag med massor av skoj händelser. Tyvärr har dagen gått aldeles för fort, varför är det alltid så ;-) Började med en runda på Väla där jag hittade en hel del fint. En härlig väst till alla sköna höst och vinterpromenader, lite band till halsbanden jag ska göra, en tröja samt lite god dricka fick följa med hem. Vid tolv hämtade jag älsklingen på jobbet för att få hans smakråd angående västen. Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha vit eller rosa, men det blev tillslut en fräsch vit väst, superfin. Vi for sedan till Familia. Där hittade jag snygga höststövlar, det var 25% rabatt på en skoaffär så det var toppe. Hundmat, kattmat samt "människomat" inhandlades innan vi for hemåt. Efter att allt var inplockat från bilen så gick vi en promenad med vovvarna och sedan blev det mys i soffan. Mammam tittade sen in för att hämta Taison och då blev det lite fika. Efter att hon åkte hem så satte jag mig för att försöka fixa lite med halsbanden. Blev inte riktigt bra men jag försöker imorron igen. Nu är det snart god lördagsmiddag, blir fläskfilé, potatisklyftor, kantarellsås samt vitlöksbröd. Till middagen blir det nog en film, tror det lutar åt nyaste Wallander idag. Blir nog en härlig kväll också verkar det som, skönt efter en tuff arbetsvecka. Trevlig kväll!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0