Stackars älsklingen

Usch, älsklingen kom upp precis efter att jag hade publicerat det förra inlägget. Han hade sååå ont i nacken och kunde inte somna, stackars liten. Jag smörjde in axlarna och nacken med någon slags linnementsalva som han hade och efter det så masserade jag hans nacke och axlar. Nu ligger han i sängen igen och han har redan konstaterat flertalet gånger att det redan känns mycket bättre. Skönt om han kan slippa ha så ont, hoppas han kan få sova gott inatt! Min älskling ska ju inte ha ont... Tyvärr stinker här nu i hela lägenheten av den äckliga salvan men vad gör man inte för kärleken. Bara det hjälper så kan jag väl stå ut med lite stank ;-) Godnatt ännu en gång!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0