Torsdagspromenad i skogen

Som jag berättade i det förra inlägget så var vi ute en runda i Pålsjö skog och gick i torsdags efter att jag hade stängt på jobbet. En promenad i skogen strax innan skymningen var hur underbart som helst och det gav mig möjligheten att fota lite. Här kommer lite bilder från vår härliga torsdagspromenad.




Världens vackraste!
Jag är en mycket stolt matte




Vacker utsikt ut mot Danmark






Mina vackra pojkar på promenad


Mysigt med solnedgång






Björnbär fanns det gott om i Pålsjö skog








Världens underbaraste man








Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0