Grattis pappa

Idag fyller min älskade pappa år så vi ska dit enrunda lite senare och äta lite middag. Alltid trevligt att umgås med familjen, oavsett anledning :) Ska bli mysigt med lite god mat och trevligt sällskap..

Är en härlig söndag idag! God frukost avnjöts här hemma och sedan har vi varit en runda på Väla och fixat lite saker. Jag shoppade en bikini så nu är jag redo för årets första dopp när viväl anländer till Florida. Älsklingen shoppade ett par nya solisar eftersom vi inte hittar hans gamla (vilka jag dessutom tycker är gamla och tråkiga, han förtjänade ett par nya fina..). Dessutom köpte vi en väska, typ en mindre bag, som vi ska ha på planet som handbagage med lite ombyte och så i. Känns tryggt att kunna ha något ombyte och så tillhands ifall något händer med bagaget. Ett nytt koppel till Lucas blev det dessutom också, eftersom han har gnagat på sitt gamla (fyyy, busig Luc)

Nu ska jag softa i soffan lite och drömma mig bort till nästa söndag.. ;) Ha en toppendag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0