Here we go..

En regnig dag som denna passar det ju helt perfekt att sitta inne och fixa med datorn. Lite justeringar av designen är redan gjorda och jag känner mig väldigt nöjd med det. Jag sitter nu och för över bilder från den externa hårddisken till nya datorn, många bilder har vi. Tyvärr är det också många som har försvunnit när den gamla datorn kraschade. Kanske lär jag mig något till nästa gång.. Om man ska se det från den positiva sidan så hade jag iaf tur för ganska så många foton låg kvar på kameran så de har jag kunnat föra över från kameran till datorn och på så vis har jag lyckats rädda en hel del värdefulla minnen.

Tänkte även slänga upp ett litet inlägg om en resa vi snart ska göra. Om fyra veckor från idag så sitter jag och älsklingen på ett flyg över atlanten på väg till det stora landet i väst. Oh yes, we´re going to USA, närmare sagt till Orlando och Disney World. Efter en lite tuff och tråkig vår så behövde vi verkligen komma bort ett tag och vad passar då bättre än tio dagar i ett varmt Florida. Så det är alltså detta som vi har planerat ett tag och som jag har varit lite hemlighetsfull om. När väl bilderna från hårddisken ligger över på datorn så ska jag skriva ett lite mer utförligt inlägg om resan, och jag tänkte även slänga in lite bilder från vår resa dit i augusti 2008.


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0