I can see the light

Halloj!

Känns riktigt skönt när man numera kan följa askmolnet och se en ljusning. För tillfället ser det iaf väldigt bra ut och jag hoppas att det håller i sig över veckan och nästa helg då det är dags för oss att åka. Denna ljusning har också lett till ökat hopp i kroppen och jag kan äntligen kanna lite pirr i magen igen efter all oro. Nu ser vi framåt mot en vecka full av packning och förberedelser innan avfärd nästa söndag..

På tal om förberedelser så har vi idag passat på att storstäda lägenheten med allt det innebär. Undanplockning, dammning och dammsugning i hela lägenheten.. Är ju skönt ha välstädat innan avfärd, och att sedan kunna återvända hem till en riktigt välstädad lägenhet. Med tanke på att hela veckan består av jobb, jobb, jobb och på det lite packning och fixande så var det välbehövligt att ta städningen idag också får det bli en sista uppfräschning nästa lördag. Annars har vi inte gjort så mycket alls idag och det är sköööönt att bara ta det lugnt och vila. Nu närmar sig dock kvällen så nu ska jag fixa middag och sedan blir det massor med mys med min underbara familj!

Trevlig kväll! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0