Påskafton

Hoppas att alla har haft en underbar påskafton!

Själv har jag haft en helt perfekt dag, vila och roliga aktiviteter i lagom doser.. Jag och D startade dagen lugnt här hemma med en god frukost innan vi runt halv elva for ut på Väla. Först spanade vi efter dator på Elgiganten, fast vi hittade inget speciellt. Efter samtal med pappa så bestämdes det att han skulle komma ut och hjälpa oss, men det skulle ta ett tag tills han var där. Eftersom vi ändå hade lite att fixa inne på Väla så gjorde detta oss inget alls.. Vi hann både hitta nya mysbyxor till mig, få tag i en fin skjorta och t-shirt till Daniel, jag provade massor kläder på MQ och köpte tillslut en klänning samt så hann jag titta efter nya sneakers och prova ett par som jag gillade lite extra. När pappa väl kom så spanade vi in både ONOFF och Siba innan vi tillslut bestämde oss för en dator. Känns toppen att vi fixat en ny dator, jag är riktigt nöjd med köpet :) Extra skönt är det att S-tangenten nu åter fungerar så att jag inte behöver anstränga mig så hemskt när jag skriver S (den tangenten var ju kass på den gamla datorn).

Nu ska vi fortsätta påskaftonen med en middag hos mamma. Mysigt att bara umgås lite, tror det blir god mat och sedan lite kortspel. Dock blir det nog inte så sent för jag är extremt trött idag! Nu ska jag hoppa in i duschen för en snabb dusch innan det är dags för oss att åka. Hoppas ni alla får en bra kväll! Happy eastern!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0