Summerfeeling

Sitter på internet och surfar runt efter en bikini till semestern. Har redan spanat in i en massa fysiska butiker utan något resultat, verkar som det är lite tidigt för bikini ännu. Spanade precis in på Nelly:s hemsida och hittade denna roliga tävlingen. Är alltid skoj att vara med och tävla, även om man väldigt sällan brukar vinna. var även roligt att själv få designa en bikini, synd bara att man inte kan köpa den man designat ;)

Snälla rösta nu på mig, några röster på min bikini sitter ju aldrig fel ;)

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0