Three Weeks

Jag sitter och surfar runt en massa på nätet denna söndagmorgonen. Försöker fixa lite saker inför vår kommande resa. Idag är det ju bara tre veckor tills vi är på vg över Atlanten och det är fortfarande en del saker att få koll på innan anfärd. Dagens största funderingar handlar om resan till flygplatsen, vilket kräver en hel del funderande och planerande. Jag får fortsätta fundera och se om jag kommer på någon bra lösning..

Iiii, kan inte riktigt satta att det faktiskt bara är tre veckor tills vi åker. Ska bli så härligt att komma bort ett tag och bara ta det lugnt. Långt borta från verkligheten och alla vardagliga problem, ska bli skönt att lägga denna våren (& vintern?) bakom sig. Att få åka iväg med älsklingen till en helt annan värld, en värld där det bara är vi två och inga andra, inga vardagliga bekymmer att tänka på eller så.. LOVELY ♥ Har jag sagt att jag längtar ;) ;)

Nu ska jag in och kyssa lite på min älskade ♥ Han sitter vid TV:n och ska kolla HIF, får se om jag kan slita hans blick från TV:n så jag kan kyssa honom lite :) Efter det ska jag fortsätta planera, fundera och drömma mig långt, långt bort! Trevlig söndag!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0