Time Flies

Hallojsan!

Ojdå vad tiden flyger iväg.. Nu när jag gick in här så var jag på det klara med att det nog var någon dag sedan jag skrev men jag blev verkligen förvånad när jag insåg att det var 4 hela dagar sedan sist. Jaja så går det när det är vardag men jobb och så..

Nu är det iaf torsdag, skärtorsdagen. Ska blir helt amazing med några lediga dagar med älsklingen. Vi har egentligen inget planerat, förutom att vila och mysa en massa :) Någon härlig vårpromenad skulle dock sitta fint men vi får se. Härligt iaf att man kan ta dagen som den kommer och vara lite impulsiv och hitta på vad man känner kan vara skoj :)

Nu ska jag surfa runt lite på datorn :) I helgen ska jag försöka göra det där inlägget om det roliga som ka ske.. Ha en toppenkväll och en underbar start på påsken!

GLAD PÅSK ALLA UNDERBARA LÄSARE!
Kram



Spår från tidigare besökare..
Frida

Jag vet vad det är för rolig sak och jag är AVIS!! Vill också!! fuskis... =P

2010-04-01 @ 20:09:47
Bloggadress: http://s

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0