Today I´m So Pissed of..

Usch och fy, idag är jag verkligen arg :( Min dumma, bärbara dator bestämde sig imorse för att inte starta. Klart, den hade strulat ett tag men inte alls på detta sättet. Med tanke på att vi bara har den och denna stationära där jag sitter nu så blev jag riktigt irriterad på detta. Dessutom är den så gammal att det inte är lönt att fixa den. Ännu mer irriterad blir jag över att min rosa dator ännu inte fungerar utan bara stänger sig.. Detta irriterar mig egentigen mer eftersom den bara fungerade typ 4-5 månader innan den gick isönder. Är mycket pengar för väldigt lite användande. Måste fixa den, ska lämna in den på reperation snart. Tur att det är lång garanti på den iaf eftersom jag är så seg att jag aldrig får tummarna ur .....! Två bärbara datorer här hemma som inte fungerar nu, grrr... Så idag blir det inget roligare från mig eftersom jag inte pallar att blogga från denna sega dator. Dessutom har jag inga roliga bilder här och det är sååå tråkigt att blogga utan bilder ju!

Hoppas alla har en bra långfredag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0