Vårrensning

Lördagen har varit lugn och skön. Efter en lugn start på dagen så tog vi en ordentlig städning i garderoben. Kläder sorterades, sommarkläder fram och vinterkläder bort. En del plagg åkte också helt bort, antingen till klädinsamling eller i soptunnan. Ibland behöver man kasta gammalt och slitet för att få plats med nya, fräscha kläder. Vi fick även in en massa nytvättat som ingen av oss hade orkat lägga in sedan vi tvättade sist. Känns skönt att ha fixat i garderoben, lite vårstädning. Snart ska våra sommarkläder fram och packas i resväskor så då är det perfekt att allt är framplockat och insorterat i lådorna i garderoben. Eftermiddagen har sedan stilla förflutit. D har kollat fotboll och jag har kollat på datorn samt lite DVD.

Nu är kvällsmaten på G. Ikväll blir det en av mina favoriter, Moussaka. Ska bli underbart gott :) Tror jag ska tigga till mig lite vitlöksbröd med, tror inte älsklingen är allt för svår på det ;) Ha en toppenkväll! Kram ♥


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0