Vi spanar, oroar oss och hoppas

Dålig uppdatering på sistonde men min tid har upptagots av en massa annat. Det mesta av helgen har gåttåt till att spana efter uppdaterringar kring vulkanutbrottet på Island. Med en resa som hägrar om 12 (?? är det 12 ??) dagar så är det en självklarhelt att föja det slaviskt. En hel del tid den sista veckan har dessutom gått åt till att njuta av det fina vädret. Skönt att vädret äntligen börjar se bättre ut. Mycket mys med varandra och våra älskade har vi också hunnit med, det är ju sånt som gör livet värt att leva.

Nu vet ni iaf vad jag hittar på. Återkommer förhoppningsvis snart med mindre oro och mer lycka i kroppen. För tillfället känns det inte skoj att blogga med all oro som finns i kroppen... ta hand om er! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0