A Week Has Gone By..

Ojdå, en hel vecka har bara flugit förbi. Skrämmande det där.. Konstigare ändå är att jag hela veckan har tyckt att det varit så segt, dagarna har verkligen släpat sig fram långsamt, långsamt, långsamt.. Första arbetsveckan på nya jobbet är iaf avklarad. Fungerar bra, även om jag saknar det gamla stället. Saknar alla barn och även personalen, men självklart finns där många goa barn även på nya stället. Hur personalen är har jag svårt att uttala mig om eftersom det mest är vikarier där för tillfället. Får se under de kommande veckorna hur det kommer känans då..

Ikväll ska iaf jag och älsklingen på konsert. KENT på Sofiero är det som gäller och det ska bli väldigt roligt faktiskt. Jag älskar konserter, och särskilt om man får gå med underbara älsklingen ;) Skönt är också att Daniel haft semester hela veckan så Lucas har inte varit ensam alls så därför klarar han sig den stunden vi är iväg ikväll. Nu ska jag fixa lite middag.

Trevlig kväll! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0