Fulla dagar

Halloj!

Vi är åter hemma i kalla, blöta Sverige. Kom hem redan i fredags (mitt i natten) så vi har varit hemma ett bra tag nu men jdagarna har bara rusat iväg. Fredagen bestod av sömn, hämta våra busungar samt lite festivalsbesök. Gårdagen bestod av ännu mer vila (konstogt komma hem från semestern och vara såhär trött :P) samt festivalen en runda på kvällen. Även dagen idag är helt fullmatad, först vila här hemma eftersom jag känner mig halvkass i kroppen, sedan ska vi till mammas kollo och fira Tessan som fyller år på tisdag. Ska även försöka hinna på Väla en runda eftersom jag skulle vilja ha något nytt och fint tills imorgon då jag börjar nya jobbet. Man måste ju se bra ut och vara representativ när man ska börja om på nytt ;)

Nu kom älsklingen in till mig i soffam igen så nu ska vi se ett avsnitt Förhäxad tillsammans. Hörs mer en annan gång! Kram


Spår från tidigare besökare..
Rosa

Hej Cattis

Spännande med nytt jobb. Var är det någonstans???



Lycka Till/Rosa

2010-08-04 @ 19:31:26
Bloggadress: http://[email protected]

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0