Helgen som gått

Halloj!

Så var helgen åter på väg mot sitt slut, förstår aldrig hur det kan gå så fort. Helgen har varit väldigt bra. Fredagen var det ju Kent, vilket var helt fantastiskt! Kent var i högform och det var en fantastiskt fin kväll så helheten blev helt perfekt. Jag bara stod där i folkhavet, med älsklingens armar runt mig och totalt njöt av härligt väder, otrolig musik och kärleken som flödade mellan mig och älsklingen.

Annars har helgen mest bestått av vila. Jag har legat i soffan och kollat Förhäxad, älsklingen har fortsatt att spela sitt älskade FM (Fotball Manager). God mat och massor av mys har förstås också hunnits med. Imorse startade vi dagen hos mamma på kolonin där vi åt frukost och spelade en runda kort. Var en perfekt start på en i övrigt skön dag i hemmet. Har helt enkelt varit en sjukt bra helg ;) Nu blir det god kladdkaka - MUMS!

Trevlig kväll! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0