100114

Godmorgon!

Torsdag idag vilket innebär sovmorgon för mig. Jag har dock varit vaken sedan älsklingen gick upp lite efter sex.. Har tillbringat morgonen nerbäddad i sängen och kollat Vänner, härlig och lugn morgon. Är sjukt trött, antar att det är förkylningen samt all oro som orsakar min trötthet. Igår när jag hade min tidiga dag på jobbet och slutade redan två, så tillbringade jag eftermiddagen och kvällen sovande i soffan. Trots detta så har jag sovit som en stock inatt, så något måste det ju vara som gör mig såhär trött..

Jaja, snart dags att bege sig. Borsta tänderna, promenera med Lucas och sedan blir det jobbet. Hoppas att alla får en härlig dag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0