Årets första vecka har gått

Tänk att det redan har gått en vecka på detta året. Chockande ibland hur tiden verkligen flyger iväg, jag hänger iaf inte med. Fast förstås så är det kanske inte konstigt att denna veckan har gått fort med all den ledighet man har haft. Tycker alltid att dagarna går lite extra fort när man är ledig, eller vad säger ni?

Idag var jag till att börja med på en föreläsning via jobb. Föreläsningen var faktiskt riktigt bra, många tänkvärdheter. Dock märker man direkt att man inte är van vid att sitta ner bara sådär hela dagen. Det kröp i hela kroppen på mig och jag fick kämpa för att hålla mig vaken. Ändå är det ju bara ett år sedan jag slutade studera, men vanan från föreläsningarna under studietiden märktes verkligen inte idag. Efter föreläsningen var jag uppe och stängde. Kändes väldigt udda att komma till jobb strax efter fyra, att komma till en nästan tom förskola för att nästan alla barn hade gått hem.

Imorgon är jag kluven. Vet egentligen inte vad jag ska göra och känner mig väldigt förvirrad. Ett ben i varje läger och ingen som kan ordna en lösning på det. Blir väldigt irriterad över att det ska vara såhär men det är väl så det är i arbetslivet ibland. Imorgon stannar jag iaf där jag är, känns som det enda rätta eftersom mina chefer ännu inte fått fram en hållbar lösning. Dessutom är jag mer behövd där så därför får det bli såhär. Sedan få vi se vad vi gör efter detta..

Nu ska jag iaf mysa lite i soffan och slappna av efter dagen. Trevlig kväll! Kram


Spår från tidigare besökare..
Frida

Tack för en jättemysig dag på jobbet. Hoppas den fortsatte bra efter jag åkt =) Jag själv slet med en soffa, tror aldrig jag har använt mina muskler så mycket innan i mitt liv. Den var djävulskt tung. =S KRam

2010-01-08 @ 23:05:04
Bloggadress: http://studenten25kvm.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0