♥ Den bästa & vackraste ♥

Var ute tidigare idag och fotograferade världens bästa och finaste Taison! Trots sina elva år så är han fortfarande enormt ståtlig och livlig, pigg och alert. Så mysigt att få chansen att fota även honom i snön, efter alla fotosessions som Lucas har fått ställa upp på under den senaste tiden. Fick en massa underbara bilder på finaste vovven, han var så duktig när jag fotograferade honom.

Älskar dig Taison!
♥ Min vackra & underbara älskling ♥







Att slicka sig runt munnen var väldigt populärt idag




Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0