Något nytt till garderoben kanske?

Har precis suttit och spanat runt lite på Nelly. Passade på att både spana in lite av deras mellandagsrea samt så kollade jag vad där kommit in för nyheter. Funderar på att kanske lägga in en beställning på några nya fina saker till garderoben och smyckesskrinet. Några av dessa favoriter lär säkert hamna i shoppingbagen om det blir någon beställning:


Britstown Printed Tee från Serious Sally by Rut m.fl


Jasmina Long Top från Vila


Magic Stripe Tee från Only



Armband från Nelly Accessories


Armband från House Of Natalia



Loop Loop Bracelet från MINT



Hamsa Suede Bracelet från MINT

Alla bilder är lånade från Nelly.com


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0