En kort och snabb sammanfattning

Goodmorning sunday!

Redan har den största delen av helgen gått och jag förstår inte alls vart den har tagit vägen. Tiden går väldigt fort nuförtiden, det är verkligen mysko. Vi har trots allt hunnit med en del under helgen. Igår var vi först på IKEA och Väla. Köpte lådor till vår TV-bänk så nu fick vi bort en massa av den röran som fanns i TV-bänken. Ser mycket bättre ut nu och vi är så nöjda båda två. Vi var även inom Maxi och köpte hem en massa mat, alltid skönt att fylla på frysen och kylen. När vi kom hem städade jag frysen, kastade en massa gammal mat och sprterade så att allt har sin plats. Efter det byggdes de nya lådorna ihop och efter det blev det dags för lunch och lite TV. Under eftermiddagen somnade jag gott på soffan och sov sedan bort hela eftermiddagen. Vaknade lagom tills maten skulle tillagas, så efter det var gjort så åt vi god middag och kollade Robinson. Kvällen avslutades med en Wallanderfilm, dock somnade jag och missade din sista lilla stunden av filmen. Detta var en kort sammanfattning av vår lördag, vad hittade alla andra på igår?

Nu ska jag försöka väcka mina älsklingar. Ska se om där är någon som vill följa med på en promenad med mig och efter det blir det nog frukost! Trevlig söndag! Kram 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0