Hello Sunday!

Godmiddag!

Söndag idag och vi har inga speciella planer alls för dagen. Dagen har startat lugnt med sovmorgon, promenad med Lucas och lite surfande. Frukost har vi också hunnit med så nu är vi mätta och belåtna här hemma.

Jag har blivit så enormt sugen på att flytta, så jag har spanat lite på nätet efter vad som finns ute till försäljning. Ett radhus med uteplats vore inte helt fel nu till våren och sommaren. Älskar egentligen vår lägenhet men saknar en uteplats något enormt. Dock är det mesta ganska så dyrt, frågan är om det är värt alla de extra pengarna... Nu när vi båda har fasta heltidsarbeten så finns ju möjligheten men det blir ju på bekostnad av annat. Jaja, får helt enkelt se om jag kan få med mig älsklingen på någon visning så man vet vad som erbjuds iaf. Drömma går ;)

Hoppas alla får en härlig söndag!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0