It´s getting me restless

Halloj!

Vad hittar alla underbara läsare runtom i vårt kalla Sverige på en eftermiddag som denna? Själv sitter jag och är allmänt uttråkad och rastlös. Älsklingen kollar fotboll, Arsenal-Everton på Canal+, men jag tycker inte alls matchen känns lockande. Istället har jag spelat lite på datorn, surfat runt på olika sidor och läst lite bloggar. Är dock riktigt trött på detta nu men vet inte riktigt vad jag ska hitta på istället...

Snart är det iaf dags att starta med middagen. Blir potatis, vitlökssnäckor, vitlöksbröd och kantarellsås. Perfekt mat en lördag som denna. I detta vädret känns det lite extra mysigt att sitta inne med god mat, en bra film och god dricka. Vetskapen om kylan utanför fönsterna, och mörkret som ligger tätt, tätt kring världen känns mysigt att se inifrån en varm lägenhet! Hoppas alla njuter av dagen och får en mysig kväll! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0