Såhär blev min söndag

Rastlösheten blev mig övermäktig tidigare idag så jag tog en runda till Väla enbart för att göra något. Ringde pappa och frågade om han ville med så han åkte med en runda. Dock blev det som alltid när pappa är med - allt tog mycket längre tid än tänkt. Rastlösheten försvann iaf och när jag väl kom hem efter att ha varit på IKEA, Väla och MAXI så var jag sjukt trött i bena och sjönk snabbt ner i soffan. Här har jag nu suttit en stund, fixat med lite foton på datorn och så. 

Snart är det dags för kvällsmat iaf. Kyckligen bryns på spisen, pommesen är i ugnen och snart ska jag fixa till såsen. Fick bli lättlagad mat idag så det blir kycklingfileér, pommes och grönpepparsås. Lättlagat och gott! Annars kommer nog inte mycket hända ikväll utan det blir nog en lugn och skön söndagskväll i soffan med lite tända ljus och en bra film! Trevlig kväll! 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0