This is shit!

Halloj!

Är ingen bra dag alls idag,.. Är förkyld och känner mig allmänt dåsig och hängig. Dessutom börjar jag bli riktigt trött och irriterad på denna flyttkarusellen. Inga svar, inga riktiga besked, bara en massa 'kanske'. "Du ska dit då och då", "du kanske ska vara kvar tills dess", "det kanske blir si, det kanske blir så". Men min fråga är hur svårt det kan vara att prata med varandra, reda ut saken och komma överens om ett datum så att jag och alla andra vet. This is shit! Jag vet ju oavsett hur slutresultatet kommer bli så varför inte förr än senare, varför dra ut på det? Vet inte alls vad som händer dit jag ska heller, frågan är om de får några besked och någon information.. Känns iaf allmänt förvirrande och dåligt alltihopa!

Skönt med kväll iaf. Har suttit nersjunken i soffan sedan jag kom hem. Sitter här och myser och värmer mig eftersom jag fryser. Skönt bara få vila när man är lite sådär småförkyld, att slippa hitta på en massa och så. Just det här med förkylningar diskuterades på jobb idag. Tre av personalen har blivit sådär riktigt superförkylda, men inga barn är förkylda. Poängterade då att det faktiskt är lite konstigt att vi nu, när alla barn blivit av med sina förkylningar, åker på varsin riktigt rejäl en. Livet är bra komiskt ibland! Nu blir det kvällsmat!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0