Världens vackraste tös

Min älskade lilla flicka har hittat ett nytt favoritställe att gosa på. Numera tillbringar hon dagarna på Lucas mjuka dyna framför elementet i vårt sovrum. Just detta elementet är extra varmt eftersom det inte går att stänga av, så jag antar att hon tycker att där är varm och skönt. Jag passade på att fotografera henne när hon låg där förra helgen då vi först upptäckte hennes nya mysställe. Just i skrivande stund ligger hon och värmer sig vid elementet, liksom hon gjort varenda dag hela veckan ;)


Mysigt att värma de söta tassarna på elementet


Min vackra tjej


"Hallå matte, fotar du mej?"


Spännande att bli fotograferad


Älskar dig Sizou, världens bästa och vackraste tös 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0