When you wish upon a star

Satt precis och spanade runt lite på internet och då slog det mig plötsligt; snart fyller jag ju år och man kanske ska önska sig något skoj då.. Finns några saker jag länge tänkt att jag skulle köpa, men som jag inte blivit färdig till att köpa så de passar ju bra att önska sig i julklapp. Här är några önskningar inför födelsedagen iaf:


Fina ordposters från Perlan


Snygg welcomeskylt till hallen



Mysiga, handmålade canvastavlor från Emmas Design




Härlig handmålad tavla från Emmas Design

Alla bilder är lånade från Perlanliving där alla dessa underbara saker finns att köpa.
Klicka på länkarna under bilderna så kommer ni direkt till respektive sak, snabbt och smidigt! Bara lite presenttips till mina nära och kära som jag vet behöver lite tips ;)


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0