Älskade, rofyllda morgonstund

Godmorgon!

Jag sitter här ensam i en tyst lägenhet och njuter av morgonlugnet. Är bara jag som har vaknat här hemma, Lucas har dock varit uppe en runda med mig men när han såg att jag satte mig i soffan så återvände han till sängen och la sig på min plats bredvid Daniel ;) Tycker det är så skönt att vakna såhär tidigt på helgen av sig själv. Det är tyst och lugnt, rofyllt med bara lite fågelkvitter utanför fönsterna.

Ser ut som att det kommer bli en fin dag idag. Blå himmel med bara lite moln, ser dock ut som att det blåser lite men är det bara varmt så kan lite vind vara skönt. Vet inte riktigt vad för planer som finns inför dagen. Om jag får bestämma blir det nog kolonin för lite sol, underbart att bara vara ute och njuta av det fina vädret ju. Får väl se när D vaknar vad han tycker om det hela.. Något skoj ska vi nog lyckas komma på iaf! Nu ska jag iaf pilla lite med USA-inläggen tills mina älsklingar känner för att vakna.

Hoppas ni får en fin dag idag!


Spår från tidigare besökare..
Rosa

Håller helt med dig att gå upp tidigt en morgon och resten av familjen sover är underbart.

Kram

2010-07-10 @ 17:27:11
Bloggadress: http://bondebloggar.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0