En hälsning från värmen

Hej alla underbara läsare!

Nu har vi äntligen fått tummarna ut och fixat lösenordet till internetet. Här i Turkiet är livet verkligen underbart<-<strålande sol, varm och soligt. Vi tillbringar dagarna vid poolen där vi varvar solning med läsning i solstolen och sköna dopp i det blå. Just nu sitter vi dock på hotellets restaurang och delar en öl, smakar underbart! Blir inget långt inlägg här nu för jag har lovat att älsklingen ska få ha datorn lite.. Så nu ska jag gå de få stegen till poolen och kasta mig i det svalkande vattnet. Hör av mig senare igen!

Hoppas alla har det underbart där hemma! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0