En trevlig eftermiddag med härliga vänner

Nu är vi hemma efter en helt fantatsiskt trevlig eftermiddag. Vi var hembjudna till Linda med familj och det var så enormt trevligt. God mat, trevliigt sällskap och en massa snack - LOVELY! Jag fick även gosa en massa med underbart söta Bastian, han är helt underbar den lilla godingen. Tack vännen för en underbar eftermiddag, du och din familj är helt underbara och så generösa med er själva!

Vet inte vad kvällen har att erbjuda, kanske blir det en film eller något?! Vi har en hel del filmer att se nu, fick två nya av Peter idag så de måste vi ju också passa på att se. Här ska jag iaf inte sitta mer nu, utan nu ska jag njuta av en härlig kväll med min vackra man. Härligt med måndag imorgon, tror den enda gången man tycker det är när det är semester ;)

Trevlig kväll alla underbara läsare!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0