Goodmorning vacation

Här hemma är vi vakna tidigt idag :) Jag har redan hunnit rota fram en massa smutstvätt, slänga in två maskiner tvätt, gå med Lucas och lite annat och klockan är bara strax innan halv åtta. Vi ska ha några installationskillar här som ska installera något slags internetuttag här nu på förmiddagen, vet inte riktigt vad det är för något uttag för det är något som föreningen beställt.. Iaf, vi skulle egentligen tvättat igår, men eftersom vi hade så trevligt hos Linda & Peter så bestämde vi oss för att vi lika gärna kunde göra det idag eftersom installationskillarna ska komma någon gång mellan 7.30-12, så vi måste ändå vara uppe såhär tidigt ;) Sagt och gjort, sju slängde vi in första maskinerna och nu ska det bli lite frukost :) Extra skönt är det att jag faktiskt vaknade helt av mig själv runt halv sju, är alltid härligt när det händer och man slipper bli uppsliten av den dumma väckarklockan..

NU - Frukost! Vi hörs senare!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0