Hemma efter en massa spännande äventyr

Idag har jag och lilla familjen verkligen varit ute på en massa äventyr. Vi startade dagen med att packa ihop lite matsäck, badkläder och kameran. Jag, älsklingen och lill-Lucas tog sedan bilen ut mot Laröd/Hittarp där vi tog en lång promenad i skögen nere vid vattnet. Efter att vi gått en bit så satte vi oss nere vid vattnet och åt vår matsäck. Var härligt att sitta där och kolla ut över sundet, vara bara vi där och total tystnad. Vi passade även på att doppa fötterna, det var kallt ;) Lucas var dock jättesugen på att bada och var i vattnet och busade lite. Jag passade även på att fota en del, underbart!

Vi vandrade sedan vidare och bara njöt av lugnet och tystnaden. Jag fotograferade och grabbarna busade lite och tillslut var vi framme vid bilen igen. Vi letade då upp hundbadplatsen och tog oss där ett dopp. Lucas blev jättelycklig när han fick bada och busade glatt i vattnet med sin boll. Efter att vi badat klart så tog vi bilen och körde till mamma på kolonin. Här fick Lucas busa ännu mera medan vi solade och snackade massa skit. Lite fika hann vi också med innan vi slutligen åkte hem efter en helt underbar dag i det vackra vädret.

Nu är vi nyligen hemkomna till lägenheten. Taison följde med oss hem, mysigt ;) Jag har precis duschat och ska nu njuta av en iskall öl. Ska också fixa lite mer med inlägg till bloggen, både inlägg från USA samt bildinlägg från dagen! Vi hörs kanske senare! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0