I´m loving semester

Oj, oj, oj vad det är underbart med semester. Vi har inte gjort något väldigt speciellt under våra två första semesterdagar, men det är ändå extremt underbart med lite ledighet.

Igår var jag en runda med mamma på Väla. var väldigt trevligt :) Hittade lite fina bikinidelar inför resan, längtar efter att få använda dem. Sedan handlade jag och mamma lite mat innan jag släppte av henne hemma på kolonin. Drygt två timmar senare plockadehon upp oss här hemma också grillade vi tillsammans på kolonin. Var trevlig, en mysig kväll med god mat och dryck och lite kortspel.

Idag har jag varit en runda på stan och letat efter byxor till Daniel. Sedan for vi ut och fixade hundmat och sådant annat nödvändigt. Mycket mer har inte hunnits med, jag har varit så enormt trött hela dagen så har mest velat vila i övrigt. Nu ska vi snart äta en sen middag, älskar när man kan göra det.

Hoppas att alla har en fin dag! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0