On the road

Halloj!

Här sitter jag i bilen och bloggar. Känns lite roligt att kunna blogga från vägen, och ännu roligare att kunna dela med sig av resan ;) Just nu är vi på väg nerför Hallandsåsen, det är en låååång backe ner. Resan idag går till Göteborg där det blir en natt pp hotell. Ikväll blir det Lasse (Winnerbäck) och det ska bli underbart roligt!

Idag var sista dagen på jobbet. Nu är det två veckors semester som gäller innan det är dags för jobb igen, på ett nytt ställe. Ny arbetsplats, nya barn, nya föräldrar och nya kollegor. Kommer sakna alla ganla kollegor och barn, men ser< samtidigt framemot lite nya äventyr! Känns roligt att gå mot något nytt :)

Nu ska jag snacka lite med mannen! Hörs senare! Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0