Picknick, sol och massor av bra läsning

Vi är precis hemkomna efter några timmar i solen på mammas koloni. Var lagom varmt ute, skönt när man känner solen värma skinnet men samtidigt så var det lite blåst så att det inte blev alldeles för hett. Vovvarna höll oss sällskap och låg stilla och flämtade i sguggen av äppelträdet. Daniel läste Aftonbladet och jag hann med att läsa en halv bok. Började läsa "EMMA - Mias dotter" som är en uppföljare till Gömda och Asyl, och hittills tycker jag den är superbra. Vi hade också lite picknick på en filt i gräset, kex och goda jordgubbar var perfekt i värmen. Nu ska jag pilla lite med inläggen från USA så att de blir helt färdiga. När de väl är färdiga så börjar de komma upp.. Ska även kasta ett öga eller två på fotbollen på TV:n.

Ha en skön lördagseftermiddag!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0