Ett härligt besök på mammas koloni

Efter promenad i Hittarp och bad i Laröd så åkte vi till mammas koloni. Vi solade lite och fikade gott innan vi åkte hemåt framåt eftermiddagen.


Finaste Taison ♥




Min vackra prins ♥


Roligt med bus med bollen




Mamma har underbart vackra lyktor i sitt äppelträd




Lucas älskar att busa i vattenstrålen :D




Skönt med en kalldusch












Det är så jättevackert på mammas koloni








Äppelträdet har fullt med frukt












Daniel har fotograferat mig ;)


Innan vi åkte hem så bjöd mamma på ett glas vin - GOTT!

 


Spår från tidigare besökare..
M

Roligt att se sin koloni genom dina bilder. När man går här själv ser man inte allt det du illustrerar med dina foto. Hemmablind??? Så är det nog. Sista bilden såg god ut. Hoppas vi kan få till fler sådana tillfälle innan sommaren är över för detta året. Även de andra bilderna är helt otroligt fina. Tror jag rdean nu vet vad jag skulle vilja önska mig i julklapp (om jag får någon dvs:)). Ett litet bildkooage, fotoalbum med alla de fina bilder du tagit på min älskling. Skulle vara en superfin gåva tycker jag. Och något som jag nog skulle behöva ha inför jobbiga tider som närmar sig. Kramizzar och massor av kärlek/M

2010-07-18 @ 14:20:10

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0