Morgonpromenad, frukost i solen och bad på en öde strand

Förra lördagen (den tionde juli) startade vi dagen med en härlig promenad ute i Hittarp. Vi promenerade i en mysig skogsdunge som ligger ända nere vid vattnet. Efter en stunds promenad stannade vi och åt vår medhavda frukost på en öde strand. Här passade även vår söta Lucas på att ta sig ett dopp i det svalkande vattnet. Efter en stund paus vandrade vi vidare i skogen innan vi återvände till bilen. Vi tog sedan bilen till hundbadet i Laröd där vi badade och busade en stund. Självklart var kameran med, så här får ni lite bilder ;)


Underbar utsikt ner mot vattnet



Där borta ligger Danmark




Vackra Daniel








Den steniga stranden där vi pausade för frukost


Söta Lucas




Älskar denna bilden


Mysigt med ett dopp i det svalkande vattnet





"Ohh, jag tror jag hör något spännande!"


















Daniel njuter i solen








Många måsar fanns det vid havet


































 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0