Vi njuter av Turkiets värme

Halloj :)

Hoppas alla har det underbart hemma i Sverige. Just nu sitter vi vid poolen efter en godmiddag. Att vi sitter vid poolen beror mest på att här är internetuppkloppling, vilket annars mest finns i restaurangen.. Känns docksoftare sitta vid pollen där det inte är så mycket folk såhär på kvällen..

Vi har det helt underbart här i Turkiet. Vi har funderat på en del med utflykter och sp men beslutat oss för att semester är semester. Dessutom är det för varmt för att röra sig en längre bit från hotellet, med de dryga 30 grader som det är här. Vi njuter iställetav total semetermed så lite ansträngning som möjligt ;) Turkiet är iafunderbart och vi njuter fullt ut! Vi hörs snart igen! Kram 


Poolen sett från vår balkong


Älskade & underbara mannen min


En glad Cattis på semester ;)



Utsikten från min bloggplats just nu
(fast för att vara ärlig så är detta taget för en stund sedan och efter det har mörkret fallit fort, fort, fort..)


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0