Winnerbäck

Just nu spelar Lars Winnerbäck nere på Citadellet i Landskrona. Tror alla som är där har en underbar kväll med massor av härlig musik i det underbara vädret. Vi är där dock inte, utan vi är istället hemma och grillar fläskfilé. Vi ska istället fira in semestern med en natt på hotell i Göteborg där vi ska se Winnerbäck på Trädgårdsföreningen. Kommer bli "great" är jag säker på :) Ska bli mysigt med en natt på hotell, kvalitetstid med älsklingen, tid till att snacka en massa skit och lyssna på musik i bilen, en underbar konsert och god hotellfrukost.. Förhoppningsvis hinns även lite shopping med innan vi åter åker hemåt Helsingborg igen!

Till alla er som njuter av Lasse ikväll - Hoppas ni har en helt fantastisk kväll! 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0