Det finns värre saker här i världen än bloggar som bråkar

Ibland blir jag riktigt irriterad på blogg.se. Gjorde inlägget med alla bilderna på Sizou för ungefär en timme sedan. Gick in nu och skulle kolla på det och då är det inte där. Det är alltså publicerat men syns inte på bloggen.. Tycker att det är ofta det är så, grrr! Men ja, vad är det att irritera sig på egentligen. Finns ju mycket hemskare saker här i världen, så jag lägger irritationen bakom mig och ler och mår bra :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Grey´s Anatomy som finns på boxen. Jag ligger lite efter sedan vi var i USA, tror jag har tre avsnitt som jag inte har sett.. I lägen som detta är det toppen med en inspelningsbar digitalbox, I LOVE! Är även toppen att slippa kolla på reklamen, det gillas.. Fast nu har jag trots allt kollat hela reklamen, eller den har iaf stått på i bakgrunden medan jag har skrivit detta.. Nu gick jag för nu är det igång igen! Sov gott inatt!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0